Brug Muay Thai til gavn for dit helbred

Der er mange forskellige parametre for sundhed. Der er dit kardiovaskulære helbred, der er sundhed i dine organer, der er sundhed og tilstand af dine muskler og led. Det ville være virkelig smart for dig at tage sig af dit helbred så godt som muligt, da du næsten er halvdelen af ​​personen uden den.
Så hvad kan du gøre for at forbedre dit helbred? De fleste sundhedseksperter anbefaler dig at gøre lidt motion. Nu, før du begynder at gå på en tirade om det faktum, at du ikke har tid nok til at gøre lidt motion – så hør os først. Sandheden er, at du ikke engang har brug for meget tid for at få en vellykket træning. Tænk over det – det giver mening. Ved du hvor mange pushups du kan gøre inden for en tidsramme på 20 minutter? Hvis du er i form, så kan du lave tusind pushups om 20 minutter. Tror du, at dette vil give dig god nok til en træning? Selvfølgelig vil dit hjerte blive pumpet som skørt, forsøger at holde op, og dine muskler vil arbejde overarbejde.
Så der er din sundhed rutine – gør pushups i 20 minutter om dagen. Selvfølgelig, når du starter, kan du ikke gøre 1000 pushups. Du kan ikke engang kunne gøre 50. Det vigtige her er at fortsætte. Må ikke bare blive skuffet og træt af det, og stop ikke! Som tiden går, og du arbejder på forbedring af din pushup teknik og styrke – du vil se, at pushups bliver lettere og lettere. Nu kan du begynde at pumpe hundrede pushups. Efter en måned eller to kan du komme til 200. Dette er godt nok til en højkvalitets træning, da pushups er en af ​​de mest grundlæggende sammensatte bevægelser, hvor du bruger en stor del af musklerne i din krop.
En lille advarsel her – vær opmærksom på at du ikke overdriver pushups. Der er altid en risiko for overtraining af dine muskler, uden at give dem nok tid og næringsstoffer til at komme sig fra stress. Dette vil føre til skade. Også – din krop fungerer som et system. Der er forskellige muskler, der bruges til at trække og skubbe. Sørg for, at du laver nogle sammensatte trækbevægelser for at holde trækmusklerne tilpas, da ubalancer i muskelkæderne også kan føre til skade. Den fælles pull-up vil bare gøre det fint at give dine trækkende muskler en solid træning.

Leave a Reply