Muay Thai for stærke led og ben

Det er en trist kendsgerning i det moderne liv, men mange mennesker over hele verden står over for problemer med deres knogler og fælles sundhed. Mange mennesker har skøre knogler og problemer med sygdomme som arthritis eller osteoporose. Selvom det er sandt, at der er en genetisk indflydelse i sammentrækningen af ​​disse sygdomme, er det stadig rigtigt, at livsstil også har en dybtgående indflydelse.
Så hvordan gør du dine knogler og led – klø det – hvordan gør du noget i livet stærkere? Ved at bryde det ned først. Hold nu dine heste – vi siger ikke, at du skal begynde at bryde dine knogler og vride dine led, så du vil gøre dem stærkere. Denne tilgang vil sætte dig i en kørestol på ingen tid. Hvad vi siger er for dig at sætte dine knogler og led under kontrolleret stress relativt ofte.
Og den bedste måde at gøre dette på er at finde en passende sport. Og hvilken bedre sport er der for at udøve bortset fra Muay Thai? Tænk over det – på den måde vil du lægge hele din krop under stimulerende stress. Og det vil gøre dig stærkere rundt omkring.
Du vil lære at angribe på 8 forskellige måder med Muay Thai – med dine hænder, dine albuer, dine skinner og dine knæ. Med hvert slag, du laver på puderne, vil du stresse dine knogler og led. Og dette stress kommer på en god måde – det vil skabe, hvad der er kendt som mikrofrakturer i dine knogler. Når du hviler, vil du automatisk reparere dine knogler, og de vil komme tilbage stærkere end nogensinde før – afværge sygdomme som osteoporose og arthritis.
Der er dog nogle advarsler. Den første er, at du ikke bør overdrive dette, da det er meget muligt at overbelaste dine knogler og led og forårsage skade. Sørg også for at du hviler tilstrækkeligt, og at du har den rigtige kost. Begge disse faktorer spiller en central rolle i styrkelsen af ​​hele din krop.
Så, der har du det – sørg for at finde en Muay Thai træningslejr og få stærkere med hver ny træningssession.

Leave a Reply