Monthly Archives: May 2018

Vælge mellem en strand og en træningslejr

Kun en håndfuld mennesker er villige til at udøve og være aktive i deres ferierejser. Vi associerer ofte dette øjeblik med fuldstændig afslapning, nyder lækker mad, og måske med et par nætter hardcore fest.
Det er derfor, at vælge mellem at bo på stranden og træne hårdt på en Muay Thai camp er et hårdt opkald. Ikke desto mindre gør Thailand denne beslutning enkelt for os ved at være et eksotisk paradis, der omfatter alt.
I de følgende linjer vil vi snakke om de vidundere, Thailand kan tilbyde os, et par anbefalinger, når tidspunktet for at vælge en strand kommer, og hvordan Muay Thai hjælper os med vores helbred.
Hvordan er denne rejse fuld af vidundere?
Selv hvis du ignorerer det, er Thailand et sted rig på underværker, der får os til at blive forelsket. Et virkelig magisk sted, som vi ikke bare kan ignorere. Men hvilke er disse underværker?
Enhver strand eller ø, du vælger i Thailand, byder på ekstraordinære landskaber og hele dagen med ren sjov. Så har vi thailandsk mad, som er virkelig lækker og helt venlig med vores helbred, selv med at hjælpe med vægttab.
Er du i humør for at ride en elefant? Thailand har det også for dig. Endelig skal vi bringe på bordet Thailands egen kampsport, Muay Thai. Selvfølgelig vil vi behandle det i detaljer i de følgende linjer.
En træningslejr til forbedring af din krop og sind
For de fleste mennesker, der rejser til Thailand og vælger Muay Thai træningslejr for at tilbringe flere timer hver uge, er noget afgørende: deres fysiske og mentale forhold.
Denne kampsport har dyd til at omdanne folk til mere disciplinerede individer og udvikle i dem en enorm mængde handlingsfri viljestyrke, som de kan bruge i mange aspekter af deres liv.

Muay Thai for stærke led og ben

Det er en trist kendsgerning i det moderne liv, men mange mennesker over hele verden står over for problemer med deres knogler og fælles sundhed. Mange mennesker har skøre knogler og problemer med sygdomme som arthritis eller osteoporose. Selvom det er sandt, at der er en genetisk indflydelse i sammentrækningen af ​​disse sygdomme, er det stadig rigtigt, at livsstil også har en dybtgående indflydelse.
Så hvordan gør du dine knogler og led – klø det – hvordan gør du noget i livet stærkere? Ved at bryde det ned først. Hold nu dine heste – vi siger ikke, at du skal begynde at bryde dine knogler og vride dine led, så du vil gøre dem stærkere. Denne tilgang vil sætte dig i en kørestol på ingen tid. Hvad vi siger er for dig at sætte dine knogler og led under kontrolleret stress relativt ofte.
Og den bedste måde at gøre dette på er at finde en passende sport. Og hvilken bedre sport er der for at udøve bortset fra Muay Thai? Tænk over det – på den måde vil du lægge hele din krop under stimulerende stress. Og det vil gøre dig stærkere rundt omkring.
Du vil lære at angribe på 8 forskellige måder med Muay Thai – med dine hænder, dine albuer, dine skinner og dine knæ. Med hvert slag, du laver på puderne, vil du stresse dine knogler og led. Og dette stress kommer på en god måde – det vil skabe, hvad der er kendt som mikrofrakturer i dine knogler. Når du hviler, vil du automatisk reparere dine knogler, og de vil komme tilbage stærkere end nogensinde før – afværge sygdomme som osteoporose og arthritis.
Der er dog nogle advarsler. Den første er, at du ikke bør overdrive dette, da det er meget muligt at overbelaste dine knogler og led og forårsage skade. Sørg også for at du hviler tilstrækkeligt, og at du har den rigtige kost. Begge disse faktorer spiller en central rolle i styrkelsen af ​​hele din krop.
Så, der har du det – sørg for at finde en Muay Thai træningslejr og få stærkere med hver ny træningssession.

3 foreløbige nødvendige før du lærer at kæmpe

Hvis du har lavet din mening om at blive med i en Muay Thai træningslejr, skal du selv forberede dig på tre primære præetik. I løbet af de næste par minutter vil du komme til at kende på de forudsætninger, som man skal have for en nem indlæringssession. Spændt på at udforske det samme? Så her går vi.
1. Tålmodighed:
Det kræver ikke en enkelt dag at lære Muay Thai; en regelmæssig og gentagende hård træning er gennem hvilken alle får grillet. Derfor er meget tålmodighed det foreløbige element, som en Muay Thai aspiration skal have. Ved at forstå den nøjagtige årsag til din vrede, irritation og oprør, kan du opgradere din holdning til ubehag og smerte.
Fortsæt med at fodre din hjerne, at smerte kun vil hjælpe dig med at skubbe dine grænser op. De fleste træner rådgiver om selvtalende for at holde tålmodighedsniveauet stabilt. Nu kommer redenet en, der er endnu større end tålmodighed.
2. Stamina:
Muay Thai daglig session starter med en streng morgen strækning efterfulgt af vejen kører, shadowboxing, reb hoppe og taske arbejde. Det samme kursus gentages også senere om eftermiddagen. Kæmperen skal nødt til at øge udholdenhed indeni ham for at klare disse sessioner. Også at pumpe musklerne i længere tid, løfte en ekstra kg vægt, skære olie og junkfood fra din kost hjælper med at få mere udholdenhed til en forkant fordel over dine jævnaldrende ved at opretholde et godt helbred.
3. Indre drev:
For at vare til slutningen af ​​træningen kræver det det store indre drev til selvforstærkende. De fleste træningslejre i Thailand rådgivere om at bygge en stærk grund, der vil hjælpe med at holde bolden rullende. På den anden side opretter traineer også en tidsplan, nedbryder større opgaver i mindre og opnåelige mål for at overvinde deres frygt. Begyndere rådes også til at starte med hurtige og nemme opgaver, inden de gør hårdere arbejdspladser.