Monthly Archives: July 2017

Muay Thai – den perfekte aktivitet for at øge din sundhed

Du tænker din aktuelle sundhed og fitness tilstand? Tror du, at du har et par ekstra pounds din mave? Føler du dig træt ofte? Oplever du problemer forårsaget af lang tid af fysisk inaktivitet som rygsmerter, søvnløshed, vejrtrækningsproblemer? Hvis svaret nogen af disse spørgsmål er bekræftende bør du tænke om organiseret uddannelse. Mange mennesker siger, der ikke har tid eller at fysisk træning er ikke for dem, men de ændre deres sind, når de tiltræder en Muay Thai træningslejr i Thailand. Men hvordan nogen ende i en lejr som dette?
, ligesom enhver anden person fortjener du en ferie, mindst en gang om året. Den ideelle destination for noget som dette er Thailand. Dette land er kendt for de utrolige, unikke naturlige skønheder, dejlige mennesker og mange attraktioner. Dette er en destination for alle typer af mennesker. Når du er der din ferie, kan du tilmelde dig Muay Thai træning klasser i en lejr.
Mange mennesker er bekymrede over, at disse klasser ikke er for dem, fordi de ikke er meget fleksibel; de har lav udholdenhed og ekstra vægt. Men det er præcis, hvorfor du bør deltage i en Muay Thai træningslejr i første omgang.
Nemlig er Muay Thai undervisere ved, at udenlandske studerende interesseret i at komme i form, og dette grunden til, at de justere uddannelsesprocessen til deres behov. De giverserien af sjove, spændende og effektive øvelser, der vil hjælpe dig med at fjerne alle de sundhedsspørgsmål, du har. Muay Thai klasser vil hjælpe dig tabe sig, gøre dine muskler stærkere, forbedre udholdenhed og udholdenhed og forbedre fleksibilitet. Derudover vil disse klasser hjælpe dig eliminere angst og stress og øge dit humør. er Muay Thai træning ideel til din mentale og fysiske sundhed.
Glem ikke, at hver klasse varer mellem 60 og 120 minutter, du har masser af tid til udforskning. Når du har tid til at ferie, skal du bruge denne chance for at forbedre din sundhed og rejser til Thailand.

Top 3 fordelene ved Muay Thai for generelle sundhed

Muay Thai, en form for kampkunst, opstod i Thailand har udfører godt to grunde. Dens et aspekt er ved at blive en kamp sport, der er populære i hele verden. Mange lande præsentere kickboxing og vestlige boksning som modstander Muay Thai, men der er stor forskel mellem den og dem bekæmpe sport. Andet aspekt af Muay Thai er relateret til sine spillere, og alle dem, der praktiserer det sundhed.
Mens mange andre flight sports benytter et begrænset antal kroppens lemmer, er Muay Thai den eneste kampkunst, rodfæstet fra Thailand, der bruger ni lemmer, tilføje en samlede værdi til spilleren med hensyn til sundhed. Lad os se de top 3 sundhedsmæssige fordele det bringer til spilleren.
#1tonet fysik
Kondition af en person er vigtig, og for at opnå en perfekt fit krop, mennesker tilbringer mange timer i gymnastiksalen hver dag. Selv de mennesker, der er i 9 til 5 job, investere mindst 12 år i en gym at opnå deres drøm om en fit fysik, der er tonet muskler og ingen ekstra fedt. At få sådan en awesome fysik er lettere med Muay Thai, da det bruger alle 9 lemmer og tager dig gennem en hård træning session, der leverer bedre resultater end at gøre gym.
#2mental sundhed
For en sund sind skal du være sund fra både inde og udenfor. Muay Thai ikke kun hjælper dig med at en tonet krop men også gør dig stærkere inde. Med en regelmæssig praksis af selvforsvar lærer det dig flere måder at opbygge et stærkt immunforsvar. Du skal også følge en bestemt diæt, der arbejder internt for at øge dit immunsystem og udholdenhed.
#3andre ydelser
I mange år, er det blevet bemærket, at folk rejser til Thailand for at udforske sin skønhed og også at lære Muay Thai. Disse er de mennesker, der ikke ønsker at ind i ringen, men ønsker at kaste ud af de daglige lidelser som hovedpine, dovenskab, etc. ud af deres liv. Muay Thai fungerer i en fantastisk måde og gør dig fuld af energi, når praktiseres hver dag under tilsyn af en ekspert.

En introduktion til kampsport kamp sport

Kampkunst er en kamp sport, der kan hjælpe dig med at opnå dit mål at spille for din nation. Det er ikke kun at bekæmpe sport, men også en kunst, der hjælper dig med at holde fit og aktiv. I dag, bliver martial art brugt til flere formål. For eksempel, træner dedikeret kamp kunst spillere denne kunst at spille i ringen mod deres modstandere. Dette spil kan være på statsniveau, region plan eller nationalt plan. På den anden side, mænd og kvinder begge Lær kampkunst at opnå taktikken med at besejre pludselige angribere, fordi det sagde, at hvis nogen kender den rigtige taktik af kampkunst så han eller hun kan bruge magt hastighed og hårdhed af kropsdele til selv slå en gruppe på 10 eller flere personer.
Også, martial kunst i dag bliver brugt som en fitness-strategi, der hjælper folk nå fitness og tabe sig i mindre tid end andre metoder. Som du ser martial arts har mange fordele, vil det ikke være overraskende at vide, at kampsport har mange typer samt. Afhængig af den type du lære varierer sine fordele også.
Det har forskellige navne og stilarter, der er indført af grundlæggerne, lærere eller mestre af denne art. Nogle gange er navnet givet baseret på området. Men der er mange typer af kampsport, det bredeste division af stilarter falls i Stickfighting, Folk, som brydning og Bare Knuckle Boksning. Stilarter af stickfighting omfatter Istunka (Somalia), Nguni Stick kæmper (Sydafrika), Nuba kæmper (Sudan), Surma stickfighting (Etiopien) og Tahtib (Egypten). De Folk, som brydning stilarter omfatter elsehedvig Wrestling (Senegal) og Evala brydning (Togo). Bare Knuckle Boksning stilarter er Dambe (Nigeria), Musangwe (Sydafrika) og Moraingy (Madagaskar). Bortset fra de ovenfor anførte former for kampsport er der mange andre typer af denne art som Engolo. Du kan lære kunsten, der er berømt i dit land for at få sine fordele.

Real muay thai camp for alle

Den vigtigste fase i en Muay Thai boksers karriere er når de først er startet. At vælge den rigtige træning gym, er de rigtige teknikker og de rigtige metoder vigtigt til at blive bokser du ønsker at være. Her vil jeg dele nogle gode råd har jeg samlet hele min år laver muay Thai hendes i Thailand.

 

Når du først starter i træningslejr, lære korrekt mekanik er vigtigere end presser dig selv til din grænse. Som du træner i Thailand med virkelige muay thai camp, Sørg for, du spørger din Kru hvis du laver ting ret som han lærer dem til dig. Også når du er ved at lære, huske at opdele dine bevægelser i syv nøglekomponenter: greb bekræftelse (greb af hænder) & greb af fødder, arm lock (ordentlig arm positionering), skulder pack (gifte sig din skulder til resten af dit skelet), kronen til haleben justering (så din rygsøjle kan administrere belastningen), abdominal aktivering (holder den øverste halvdel og nederste halvdel arbejder sammen), hip rekruttering (genererer de fleste af din magt) og ben stak (styrer du balance og din retning / hastighed). Når du er i stand til at identificere de forskellige dele af hvert træk, vil du kunne let udpege de områder, som du har brug for at arbejde .

 

En af de vigtigste ting i muay thai camp i Thailand til at huske er, at det er absolut nødvendigt at betingelse selv dage med træning. Du skal måske ikke spar når du først starter ud, men conditioning dit core og øge din udholdenhed, vil hjælpe dig meget i det lange løb. Derefter, når tiden er inde for dig at sparre, din krop vil være forberedt og du vil dominere dine konkurrenter!

 

En anden vigtig faktor i din Muay Thai træning fra Thailand er, at du skal acceptere en lille ømhed. Muay Thai camp vil gøre du øm i et stykke tid. Dette er først og fremmest fordi det er uvant for din krop. Som dit centrale nervesystem bliver vant til denne nye og intens arbejdsbyrde, vil meget, hvis ikke de fleste af de gener, du føler, i første omgang simpelthen forsvinde efterhånden som du bliver bekendt med din uddannelse. giv det tid. Fortvivl ikke, hvis de første par uger du er kinda ømme. Dette er blot en del af rejsen til at blive en Muay Thai ekspert.

 

Jeg håber du kan tage disse par Muay Thai tips fra Thailand og blive en stor Muay Thai bokser. Jeg ønsker dig held og lykke i din træning og forhåbentlig kan du en dag blive en mester!